Gå til hoved-indhold
21. oktober 2024 - kl. 00.10

Chano fra Brdr. Simonsen skal være frontfigur for tøjkæden på TikTok

  • 1 af 1
Af: Peter Marquard

Chano Hedegaard Hansen fra Brdr. Simonsen i gågaden i Frederikshavn kan nu føje en ekstra titel på sit CV. Fremover skal han også være frontfigur og ansvarlig for kædens tilstedeværelse på TikTok, hvor han skal promovere kædens 10 butikker på den populære platform, der primært henvender sig til det yngre segment.

- Det hedder noget så fornemt som Area SoMe Manager. Jeg skal være frontfigur samt ansvarlig for content og annoncer for Brdr. Simonsen på TikTok. Jeg kommer til at stå for næsten alt. Jeg kommer til at stå for at optage, redigere, offentliggøre på appen, fortæller Chano Hedegaard Hansen og fortsætter:

- På kædeplan har vi de seneste år været supertilfredse med det, som vi har skabt på Facebook i forhold til content og marketing. Nu er skridtet kommet til fuld fokus på TikTok, hvor vores profil de sidste mange måneder ikke har været så aktiv. På kædeplan har Mirko Aleksic stået i spidsen for vores content på Facebook, og nu skal jeg gøre det samme på TikTok.

Der vil på TikTok være fokus på tilbudskampagner, nye varer og små sjove indslag.

- Jeg bliver i Frederikshavn, og vores dejlige, trofaste kunder vil stadig kunne finde mig i butikken, hvor jeg fortsætter som souschef. Det meste content til TikTok-profilen vil også blive optaget i Frederikshavn, og så kan tvillingerne (Anders og Christian Simonsen, som står bag kæden, red.) også bliver mindet om, hvilken fantastisk by de er flyttet fra, smiler Chano Hedegaard Hansen.

Seneste nyheder

Mest læste nyheder lige nu...