NAVOR: Helt nyt bilmærke kommer nu til Frederikshavn
Bilhuset Frederikshavn, Martin Jespersen & Søn på Hjørringvej, er blevet forhandler af et helt nyt mærke på det danske marked. Første bil fra NAVOR er bilen NAVOR E5 – en rummelig SUV syv personers plug-in hybrid til en pris på 229.990 kroner.
- Vi er stolte af og glade for, at vi er blevet forhandler NAVOR, som er et helt nyt mærke på det danske marked. Første bil, vi kan præsentere, er intet mindre end dealbreaker på det danske bilmarked med en uhørt lav pris, der aldrig er set lignende, siger Martin Vestergaard fra Bilhuset Frederikshavn.
Der er tale om en 7-personers plug-in hybrid med 70 km rækkevidde på el, 900 km rækkevidde kombineret benzin/el kørsel, soltag, kabine i sort kunstlæder, bakkamera, trådløs Apple CarPlay og seks års fabriksgaranti.
- Prisen er kun 229.990 kroner for en fabriksny bil. Det lyder næsten for godt til at være sandt. Vi har biler klar til fremvisning og prøvekørsel indenfor to uger, lover Martin Vestergaard.
Læs mere om priser og udstyr her eller kontakt Bilhuset Frederikshavn på 98 42 44 44 for yderligere info.
NAVOR er et nyt sub-brand hos DFSK – et jointventure mellem Dongfeng Motor Group og Seres Group. DFSK var det første kinesiske bilmærke til at opnå EU-certificering, og med en global tilstedeværelse i over 70 lande samt mere end tre millioner kunder bag rattet har mærket demonstreret sin evne til at levere biler, der forener pålidelighed, innovation og værdi for pengene. NAVOR lanceres i Danmark som det første marked.
- NAVOR E5 er en alt-i-en SUV til hele familien, der er udviklet til at tilbyde funktionalitet og komfort for den aktive børnefamilie. Med plads til det meste af miniputholdet eller alt det nødvendige udstyr til skiferien er den skabt til både hverdagens behov og ferieoplevelser. Der er tale om gennemtestet teknologi, hvor plug-in hybrid teknologien i NAVOR E5 er opbygget således, at drivlinjen vil prioritere at have elmotoren som den primære drivkraft. Ved bykørsel bliver brændstofmotoren kun brugt til at drive en generator internt i gearkassen, som generer strøm til drivbatteriet, så man fortsætter med at køre fuldelektrisk, siger Martin Vestergaard.